Edelleen pientä flunssaa tekee, kurkkua kutiaa ja vähän valuu nenä. No ei riittävästi minun mittapuulla, joten treeneihin vaan. Tällä kertaa 2 tuntia sählyä. Superhauskaa! Suurin osa miehiä ja muutama nainen joukossa. Vielä futsaliakin haastavampaa minulle kun pitäis toimia mailan kanssa :D. Mutta niin hauskaa ja erittäin hyvää kuntoilua, vauhti on ihan yhtä kovaa, ellei kovempaakin miesvoittoisessa porukassa, kuin futsalin sarjapeleissä.

Sählyä olen harrastanut vasta myöskin puoli vuotta. Kaveri pyysi mukaan porukkaan, missä osa pelannut yli 20 vuotta. Jälleen siis täysin pihalla kaikesta, mutta erittäin innostavaa. Tosiaankin vaan höntsäilyä ja pelataan koko ajan, eli mitään kikkoja ja kynäilyjä ja vetoja ei harjoitella. Loistava laji kuitenkin futsalin rinnalla, yhtä kivoja kummatkin.

Toinen pojista pelaa salibandyä, ja kumpikin käy sählykerhossa. Tarttis vissiin pyytää neuvomaan äiteetä niin voisi sitten yllättää pelikaverit :D. Olen suunnattoman iloinen, että olen kokemattomana pelaajana löytänyt hauskat porukat, missä pelailla. Voin kyllä suositella kaikille. Jotenkin itse saan joukkuelajeista paljon paremmat fiilikset kun vain salitreeneistä.

 

 

Vastaa kolmeen kysymykseen ja voita Nokia Lumia!